לירון: 050-2867199
עוזי: 050-2604004

או מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

לצחוק כל הדרך לעבודה

סדנאות צחוק לחברות

מתי בפעם האחרונה שמעתם מאחד המשרדים בעבודה צחוק מתגלגל? האם הצטרפתם לצלילי הצחוק? האם אתם מרגישים מספיק נוח לצחוק בשמחה עם העמיתים שלכם לעבודה? האם אתם מרגישים מספיק קרובים לעמיתים לעבודה בכדי לצחוק יחד אתם? האם יש אווירה חמה ומפרגנת במקום העבודה שלכם ובעסק שלכם?

ואתה בוס יקר, האם העובדים שלך מספיק מגובשים, האם יש אוירה נעימה בעסק? אוירה שמועילה לאפקטיביות וליצירתיות של העובדים? אם זה אינו המצב, חבל מאוד, עסקים מצליחים באמת הם עסקים משפחתיים ותומכים בעלי אווירה אנרגטית ושמחה. אבל אל תאבדו תקווה. מדהים כמה קל לשבור את הקרח ולגרום לאנשים פשוט לשמוח וליהנות יחד.

לצחוק ולהצליח

אם אתם מחפשים פעילות גיבוש משותפת לעובדי החברה הרי סדנת צחוק לחברות היא פתרון נפלא, זאת פעילות משותפת נעימה שמשחררת לחצים, מפרקת כעסים ועושה טוב על הלב.

אם אתם באמת רוצים לפנק את העובדים ולתרום לרווחתם ולהנאתם, אל תשלחו את העובדים לעוד הרצאה מעייפת, אלא בואו להשתולל, לפרק מתח, ליהנות ולצחוק יחד. זה בריא, זה מגבש, וזה טוב לעובדים ולעתיד העסק.

סדנאות גיבוש ,שמבוססת על צחוק,  תגרום לחברה להשיג אוירה טובה ותומכת יותר בקרב העובדים וההנהלה, תגרום לעובדי החברה להיות מרוצים יותר, חרוצים יותר ואפקטיביים יותר ולמצוא פתרונות יצירתיים יותר למכשולים ואתגרים.

גם המחקר רוצה שתצחקו

מחקרים בתחום ניהול לכוח אדם מראים כי עובדים שנהנים בעבודה הם עובדים טובים יותר מסורים יותר ומשקיענים יותר. סדנת גיבוש או סדנת צחוק הן דרכים נפלאות לחזק את הקשרים בין העובדים ולהעצים את האווירה הטובה בחברה. סדנת גיבוש או סדנת צחוק הן פעילויות מהנות ומחזקות ששוברות את הקרח בין העובדים וגורמת להם לחוש טוב יותר ונעים יותר במקום העבודה.

אנשים שהיו במסגרת של סדנת גיבוש או סדנת צחוק במקום העבודה יצאו ממנו ואמרו שהם חוו חוויה נפלאה שנותנת להם כוח ואנרגיות מחודשות. אם אתם אחרי פרויקטים מתישים וזקוקים לחדש אנרגיות בחברה לקראת אתגרים עתידיים, הרי סדנת גיבוש או סדנת צחוק היא דרך נפלאה עבורכם, לאסוף כוחות, להתגבש ולהמשיך באנרגיה טובה ומתחדשת אל האתגרים המקצועיים הבאים שלכם.

פורסם בתאריך: 12.02.2016
תגיות לפוסט - סדנת צחוק  יוגה צחוק, סדנאות צחוק , סדנת צחוק לחברות וארגונים 

חזרה לבלוג

להזמנת סדנת יוגה צחוק / לקבלת הצעת מחיר

לירון- 050-2867199 | עוזי- 050-2604004

או מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.