לירון: 050-2867199
עוזי: 050-2604004

או מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

לצחוק בשניים

חשיבות הצחוק בזוגיות

חשיבות הצחוק בזוגיות

קשרים זוגיים עוברים לאורך השנים טלטלות רגשיות, עליות ומורדות. אנו נמצאים שנים בחברת מישהו, חולקים את חיינו איתו או איתה, חווים ויכוחים, ריבים, כעסים, מתחים, קינאה, עוינות, לצד בילויים, שימחה, סקס, אהבה, הנאה קירבה ,וזמן איכות.יש לנו רגעים טובים, לצד רגעים קשים, אנחנו חולקים מגורים עם בני הזוג שלנו, שותפים לגידול הילדים, שותפים להחלטות גורליות, יוצאים למסעות ביחד וחווים יומיום משותף ואינטנסיבי, שבו כל אחד עובד קשה בבית או מחוצה לו, לעיתים אנו נפגשים רק בסוף היום כשכל אחד מרוסק מעייפות, נמעכים לתוך הכורסא אחרי יום מפרך, בוהים בטלוויזיה, וחולף לו עוד יום..

הזוגיות שלנו היא הבית שלנו. לאיזה בית אתם מגיעים?

למרות אינספור החוויות הזוגיות שלנו, מה שקובע את התחושה שלנו בנוגע לטיב הקשר הזוגי שלנו, הוא סך כל החוויות הטובות או הרעות שאנו מסכמים בראשנו.. ממש כמו שקילת פירות על המאזניים, כך אנו "שוקלים" את סך החוויות הטובות שלנו לעומת הרעות.ברגע שהמאזן נוטה לכיוון החוויות הטובות -אנו מרגישים שימחה וסיפוק בקשר שלנו,או לחילופין סך חוויות שליליות לאורך זמן, יתן לנו תחושת תסכול וסבל מתמשך.

כאן בדיוק נכנסות סדנאות צחוק לזוגות לתמונה

הומור וצחוק הן תכונות המראות על אינטליגנציה רגשית גבוהה, הן עובדות מצוין גם כתרופת פלא במצבים רבים, ריבים רבים יכולים להתגמד בשנייה וחצי כשמכניסים הומור לתמונה. צחוק הוא כמעין מקפצת קסם למימד אחר. לא פעם יש לנו תחושה שאנחנו "נתקעים " בריב, הולכים סחור סחור, ממחזרים ריבים, נפגעים ולוקחים דברים בצורה קשה. במקרה הגרוע מתדרדרים למקומות לא נעימים, למילים קשות, העלבות אשיות וביקורת נוקבת, ללא ספק מקומות ששקשה לצאת מהם.

לדעת לצחוק על עצמך או לצחוק על הצרות שלך זו תכונה מדהימה, לא תאמינו כמה היא מקלה על החיים. אנחנו לוקחים כל דבר ברצינות תהומית ששכחנו שנולדנו עם היכולת המופלאה הזו לצחוק את זה החוצה ובאמת צחוק היא יכולת מופלאה שיש רק לבני אנוש, כשצוחקים המוח משחרר אנדורפינים,סרוטניין, אותו הורמון האחראי על מצב הרוח הטוב להבדיל מ הומוני דחק כגון הקורטיזול המכונה גם הורמון ה- Stress סטרסס) - הורמון שמופרש במצבי דחק מהאדרנל.

סדנת צחוק לזוגות / לזוג (2 משתתפים בלבד), מועילה להכנסת אנרגיה חדשה למערכת הזוגית יוצרת זמן איכות איכותי עם בן הזוג, מפרה את הקשר הזוגי, מגבירה יצירתיות ומוציאה זוגות עם תובנות חשובות להמשך הדרך.

"ביום שבו ישכח האדם לצחוק, ביום שבו ישכח האדם לשחק, ביום שבו ישכח האדם לרקוד, הוא לא יהיה אדם עוד: הוא ירד לדרגת תת אדם. משחק גורם לו להיות קל, אהבה גורמת לו להיות קל, צחוק מעניק לו כנפיים, כשהוא רוקד בשמחה הוא יכול לגעת בכוכבים הרחוקים ביותר.." אושו

פורסם בתאריך: 11.01.2017
תגיות לפוסט - סדנת צחוק, יוגה צחוק, סדנאות צחוק, סדנת יוגה צחוק לזוגות, יוגה צחוק לשיפור הזוגיות, סדנת יוגה צחוק לזוג

חזרה לבלוג

להזמנת סדנת יוגה צחוק / לקבלת הצעת מחיר

לירון- 050-2867199 | עוזי- 050-2604004

או מלאו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.